26.11.2018

Od Yuki c.d Yuki „Hello darkness my old friend” cz.5

Wilczyca imieniem Eleonora, czego zdołałyśmy się wcześniej dowiedzieć od szlachty, spojrzała w nasze oczy wzrokiem godnym spłoszonej zwierzyny.

– Idziemy? – zapytała niepewnie, po chwili niezamierzonej niezręcznej ciszy. Mruknęłyśmy dwie potwierdzająco i odwróciłyśmy się w stronę wiatrołapu.

– W jakie tereny się przeniesiemy?

– Może jakieś na wschód? Jest tam dużo watach, niezbyt potężnych. – zaproponowała Lilia.

– Ale jest dużo wilków, szansa na bycie wykrytym wzrasta – odrzuciła propozycję Eleonora. – Na południu jest mała populacja, raczej znajdziemy tam jakiegoś samotnika lub niezbyt liczną watahę.

– A chcesz się włóczyć po odludziach nie wiadomo ile by znaleźć jednego wilka? – Zwróciłam się do garbuski. – Lepiej znaleźć jakiś teren gdzie jest przeciętna ilość watah.

– Na przykład? – Lilia spojrzała na mnie gromiącym wzrokiem.

– No nie wiem… Na zachodzie? – Strzeliłam pierwszą lepszą stronę. Nie byłam najlepsza w geografii, a szczególnie w zapamiętywaniu watah.

– Wataha Szkarłatnego Bzu, coś ci ta nazwa mówi?

Ah, to ta wataha będąca tyranem dla swoich sąsiednich watah. Szczerze, myślałam, że była na północy…

– A północ? – zaproponowałam ponownie, licząc na szczęśliwy traf.

– Bagna, mokradła, wodne potwory… – odrzekła Eleonora cicho, ale zrozumiale.

Westchnęłam

– Czyli nie ma żadnego bliższego terenu pasującego do mojego opisu?

– Najbliższy taki jest za jeziorem rusałek.

Nigdy wcześniej nie czułam się aż tak głupia jak przy nich. Zdawały się bardziej ogarniać ten świat niż ja sama.

– To w takim razie jestem zgodna z Lilią, nie chce mi się długo chodzić po bezludziach.

– Ale możemy zostać przyłapane i zlinczowane! – upierała się Eleonora. – Nie będziemy mogły jak uciec! Teleportacja tutaj trwa dobre pięć minut!

– Zawsze możemy znaleźć inne rozwiązanie. – Usilnie próbowałam ją przekonać do pomysłu Lilii.
Koniec końców garbuska dała się namówić na nasz pomysł. Ruszyłyśmy do teleporterów.


C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz