26.11.2018

Od Kagekao c.d Luna

– Jeśli dalej chcesz mieć partnerkę, to będziesz siedział w jaskini. Jak będzie trzeba, to cię nawet zamknę – zagroziła moja małżonka.

Spojrzałem na nią niemrawym wzrokiem. Gdyby nie wcześniejsza rozmowa uznałbym to za niezbyt śmieszny żart. Niestety było to jak najbardziej prawdziwe. Naprawdę groziła mi rozwodem.

– Nie mówisz poważnie, prawda? – zapytałem dając sobie złudną nadzieję, że tak właśnie jest. Jej wzrok przybrał takiego wyrazu, jaki nawet największy idiota mógłby mi zazdrościć.

– Mówię poważnie – warknęła, krzywiąc pysk w grymasie złości. – Dodam, że jeżeli odważysz się, chociaż wyjrzeć na zewnątrz z jaskini podczas trwania czystki, to prócz partnerki utracisz również prawa rodzicielskie do szczeniaków oraz dach nad głową.

<Luna? Masz marudo>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz