1.04.2018

Od Lii ,, Jak spędzam.... czas"

Czas świąt. Radosny, rodzinny... no, a przynajmniej nie u mnie. Przez cały dzień siedziałam, leżałam, lub łaziłam po jaskini. Siedziałam ze słuchawkami w uszach nad mangą Kottleta (xD) I tak przez cały dzień pijąc Monstera.... po którym zawsze się chce sikać. (nie wnikajcie) No ale bywa. Tak więc siedziałam w jaskini i się nudziłam tak właściwie przesypiając całe święta. Dzisiaj 1 kwietnia więc... powinny być żarty. KOGO MAM NIBY NABIERAĆ?! HĘ?! Crystal?! Ona to naburmuszon nie znający się na żartach białas. Jutro i tak wszyscy będą mokrzy. Głównie z mojej winy. Uśmiechnęłam się pod nosem. Wyładuję się w ten dzień, jak podczas czystki. Tyle że wszyscy będą mokrzy. Ogarnęłam że w TV leci o tym człeku co się rozbił na statku, i przełączyłam na inny kanał. Jakaś bajka, i tak dalej, i dalej... NUDY! A wcześniej była familida czy jak to się pisze. Tak więc, zaczynamy wylewać moje myśli


,, Po jakiego wała ja tutaj siedzę, równie dobre mogłabym jechać teraz do Egiptu, ale mi się nie chce, bo jestem kurwa leniem. Jasne! A potem wściekaj się na siebie downie że nie masz co zrobić ze swoim życiem, bo jesteś (***) leniem. Albo jeszcze nie ma to jak się gryźć prawie do krwi tylko dlatego, że w głowie idzie ci muzyka, przez którą nie możesz spać, i chcesz na złość zrobić swojemu organizmowi, ale przecież twój organizm to ty, więc robisz na złość sama sobie. Bo czemu nie? Przecież i tak to ciało ci nic nie daje, a mózg robi ci koktajl w głowie, przez co masz ochotę się zabić. - Na TV nadal siedział ten co był na wyspie, i właśnie jakieś murzyny tańczyły wokół ogniska jak małpy na LSD. Zaraz potem wszyscy zwiali - Bożu co ja oglądam - wróciłam do czytania mangi - Oho! Jak podchodzi! WTF nie umie się tym posługiwać. A bo on może chce być martwy. nie pomyślałeś o tym? A jaki umalowany! Dobra, wracam do czytania... - wyłączyłam TV - Dobra, i tak wszyscy umrzemy"

CDN
Nie ma to jak pisań swoje nijakie myśli xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz