20.04.2018

Małe przypomnienie o... ISTNIENIU I SZAREJ RZECZYWISTOŚCI

Witajcie! Tutaj zawsze ignorowana i już dość depresyjna alpha WMS! Cieszycie się? (no oczywiście że nie) A winc, przychodzę, i przypominam, o szarej rzeczywistości jaką jest ten oto blog. Większosć ludzi którzy mają nieobecność, TAK NAPRAWDĘ SĄ, TYLKO NIE CHCE IM SIĘ PISAĆ. Inna kategoria, to ludzie na fb piszący RP. Niektórzy zaliczają się też do grupy pierwszej. Jeszcze inni postanowili wszystko zignorować, a ja od 3 dni umieram na depresję. Bo czemu nie! Przecież mogę. (+zaginiony kot który do tej pory nie wrócił, czyli brak odstresywacza) I jeszcze.... Kiiyuko proszę. Już Mateo przypominał, ja też teraz spróbuję. Nie możesz być szczeniakiem w nieskończoność, a form miał być przesłany... dawno. I może ktoś pomoże mi szukać ludzi do bloga? Bo jak na razie 99% pytanych odpowiada... nie. Jeśli kogoś uraził mój post to srry. Nie miałam tego na celu, i serio nie chce tu nikogo obrażać.

~Uzależniona monsteroholiczna Lia

8 komentarzy:

  1. Już ci mówiłam noo ;-; Nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz jakby ci przeszkadzało ;-;

      Usuń
    2. Nie przeszkadza. Uwierz. Róbta co chceta, sęk w tym, że: Masz wpisaną nieobecność, chociaż jesteś, i nie pisasz. Nic. PLUS GROZISZ MI ŻE JAK BLOG NIE PRZEŻYJE DŁUŻEJ NIC TEN INNY BLOG TO MNIE ZABIJESZ. (minka uśmiechu z fb)

      Usuń
    3. Nawet pożartować sobie nie można?!

      Usuń