23.11.2016

Od Urru CD Luna

Od Uruu CD Luna ,,Koszmarna noc''

Pewnego dnia Luna musiała zanocować u Uruu, więc musiał się zgodzić, gdzyż była to jego przyjaciółka. Kiedy Luna spała przyśnił się jej koszmar. Dotyczył on o śmierci Uruu. (Było to w podobie przewidzenia przyszłości). Była w lesie obok kanionu z Uruu. Nagle coś usłyszeliśmy zza krzaków...
Były to dwie potężne winegry. Więc musiałem walczyć a Lunie kazałem uciekać. Wtedy wyskoczyła 3 winegra, która zepchnęła mnie wprost do kanionu. Kidy Luna obudziła się szybko wstała i mi o tym opowiedziała.
- Uruu nie uwierzysz co mi się przyśniło! -Niech zgadnę... Jedzenie? -Nie! -W takim razie co ci się przyśniło? -Chcesz wiedzieć? -Tak. -Przyśniła mi się twoja śmierć. I myślę, że to może być prawda. -Ale bajki! To tylko SEN! -Prędzej koszmar... (*mruknęła) -Co tam szepczesz? -Nieważne... -Jesteś głodna? - Pewnie! -W takim razie chodźmy do lasu coś upolować. -Musimy? -Jeśli nie jesteś głodna to nie. -Ok idę z tobą.
Kiedy doszliśmy do lasu, staraliśmy się coś upolować. W odrębie jednego kilometra nikogo i niczego nie było. Czuliśmy się obserwowani... Nagle usłyszeliśmy coś zza krzaków... Wtedy Luna powiedziała: -Uruu to chyba ten sen! - Co ty za bzdury wygadujesz?
Wtedy uciszyliśmy się oboje... Nagle zza krzaków wyskoczyły dwie potężne winegry. W czasie walki Luna popchnęła mnie na bok, kiedy atakowała mnie 3 winegra. Jakimś cudem spotkali nas Deci i Domen. Gwałttownie zaczeli szarżować na winegry i zepneli ich do kanionu...
< Luna? Sorry, że słabe >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz