24.11.2016

Od Astry ,,Początki"

Po moim dołączeniu do watahy, postanowiłam się z kimś zaprzyjaźnić, ponieważ nie znałam nikogo oprócz Megami, no..I troszeńkę Lię, no bo w końcu to alfa.Wszyscy patrzyli na mnie, jak na obcego...
(...) A może oni nie wiedzieli, że mają nowego członka watahy?... Nie ważne..-I poszłam dalej.Przeszłam całą watahę i nic. Nikt nic nie powiedział, wszyscy dalej się na mnie gapili.A ja nienawidzę kiedy mnie ktoś tak ktoś mnie tak traktuje!
W końcu nie wytrzymałam...-Hej!Czemu nikt się do mnie nie odzywa !?
Po tych słowach, pewna wadera się gwałtownie zerwała.
-Kim ty jesteś!Przyglądam się tobie już cały dzień.-Odezwała się.
-A jednak nikt, o prócz Megami i Lii, nikt nie wiedział, że dołączyłam do tej watahy..-Pomyślałam.
-Więc??-Ciągła dalej.A ja odpowiedziałam oburzona.-Czy naprawdę nikt nie wie, że jestem nowym członkiem?!
Zobaczyłam, że ona poczuła się głupio...
-Jestem Luna.-Powiedziała po chwili.
-A ja Astra.Jestem siostrą Megami.-Odpowiedziałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz