27.08.2016

Od Anakina

Od Anakina


Poszedłem z waderą w stronę dość dużej łąki. Będąc nieopodal usłyszałem rozmowy wilków. Wchodząc w centrum " spotkania " zobaczyłem kilkanaście wilków stojących i  oczekujących na coś.
Gdy pojawiłem się ja u boku Lii, wszyscy przywitali się z alphą. Odszedłem trochę na bok żeby nie sprawić jej problemy, moje odizolowanie nie trfało  zbyt długo bo podeszły do mnie dwie wadery.
- Kim jesteś?- zapytała jedna z nich
- Kimś kto jest członkiem watahy- mruknąłem spoglądając na nie.
- Jak się nazywasz?- dodała druga
- Anakin- powiedziałem ze znużeniem
- Ja jestem Sierra
- A ja Safira- przedstawiły się z uśmiechem
- Miło poznać- powiedziałem trochę milszym głosem
- Przychodzisz z daleka? - do rozmowy przyłączył się szary basior
- Z bardzo daleka
- Powiesz coś o sobie?- zapytała Sierra
- Nie potrzebuje nowych znajomości- mruknąłem odchodząc w stronę innego towarzystwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz