23.08.2016

Od Anakina

Od Anakina



Rozglądałem się po terenie na który właśnie trafiłem. Dookoła było dużo drzew. Z tego co mi podpowiadał umysł znalazłem się na terenach jakiejś watahy. ,, Dobrze by było znaleźć jakieś miejsce zamieszkania..., schronienie " Pomyślałem rozglądając się. ,, Będe musiał znaleźć Alfę tych terenów " - dodałem udając się w głąb lasów. Po kilku godzinach błąkania się bez sęsu dostrzegłem jakąś waderę stojącą na wysokim kamieniu. Patrzyła na słońce. Miała ona piękne jasno-szare futro i niebieskie skrzydła. Na jej szyi ostrzegłem naszyjnik, natomiast na łapach czarne bandaże. Po cichu podszedłem do niej.
- em.. cześć - przywitałem się patrząc na nią
- Witaj. Kim jesteś?- zapytała patrząc na mnie.
- Nazywam się Anakin. Przychodzę z daleka, czy wtargołem właśnie na wasze tereny?- zapytałem z lekkim uśmiechem.
- Owszem. Jeśli chcesz morzesz do nas dołączyć.
- Z chęcią. A ty jak si nazywasz?- zadałem pytanie spoglądając jej w oczy.
- Jestem Lia.- przedstawiła sie.
- Miło mi cie poznać- przesłałem  jej ciepły uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz