11.05.2018

Meteo znowu miesza, czyli nie słucham się Alfy

Żeby nie było - my wciąż piszemy opowiadania, może tylko poza waszym polem widzenia... ;)
Zapraszamy do dołączenia!

Zacznijmy od tego, że w tym jednym przypadku nie obchodzi mnie, co mówi Lia. Ja w Was -  i w siebie - ciągle wierzę. Również włożyłam trochę (nie porównuję się do innych, oczywiście) pracy w ten blog, i po prostu NIE POZWOLĘ aby to się tak skończyło. Dlatego podburzam was do buntu! :D
Okej, okej, po prostu robimy rewolucję. Chcecie do nas dołączyć i wywalczyć dla WMS-u przyszłość? DALEJ! Piszcie w komentarzu pod postem! Potrzebujemy Was!
Oczywiście, musicie chcieć zostać w watasze, i być gotowi na pisanie. Po co nam nieaktywni Rebelianci?
Wszyscy, którzy się nie zapiszą, uznani zostaną za przeciwników Rewolucji i będą głównymi antagonistami w rewolucyjnych opowiadaniach, które będziemy oznaczać etykietą Bunt.
Szybko! Zapisz się na listę! Chyba, że nie chcesz. 
Mateo

PS. A, no tak. Oczywiście, Rebelia ma też swoją siedzibę, do której można się dostać jedynie z tego bloga. Rebeliantów proszę o podawanie w komentarzach nicków na Hw/innej formy kontaktu, dzięki której przekażemy wam, jak się Tam dostać.

9 komentarzy:

  1. Ja się, oczywistą koleją rzeczy, zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ja sie ciesze i przy okazji rozpaczam jak widze ten post.
    Może coś z tego wyjdzie... ale znowu strach że wszystko pójdzie się... ekhem.
    *przygląda się*

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja chce do Rebelii, skoro juz zyjee

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi ta cała Rewolucja i wzmianka o jej przeciwnikach kojarzy się z komunizmem? (☭ ͜ʖ ☭)
    W każdym razie, zamierzam zostać Rebeliantem i robić... No, te rzeczy, które on tam sobie robi. Tsa...
    To by było na tyle. ;D
    ~ Liliusz aka Lexi & Percy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem z Wami jako Henta!

    OdpowiedzUsuń