6.05.2018

Nie-mam-pomysłu-na-tytuł

Cześć, niewielka grupo ludzi, którzy to przeczytają! No to tak: sądzę, że przydałoby się coś zmienić, i mam nadzieję, że przynajmniej część z was myśli podobnie. Proszę o pomoc was - blog nie ma przecież na celu służyć jednej, konkretnej osobie, a wszystkim członkom watahy. Każdy ma swój wkład w jej tworzenie, najczęściej poprzez tworzenie jej historii. Chciałabym, żeby wam się tutaj podobało. Dlatego proszę, jeśli macie jakiś pomysł na to, co (a jeszcze lepiej: w jaki sposób) można by było ulepszyć, zmienić lub nawet całkowicie usunąć, piszcie do nas (czyli na przykład do mnie lub naszej kochanej Alfy która się - mam nadzieję - na mnie za to nie obrazi)! Nawet najbardziej szalone pomysły przydają się, żeby obmyślić coś nowego :)

Z nadzieją, że ktoś będzie chciał współpracować,
życząca wam zdrowia, szczęścia, pomyślności na drodze życiowej oraz duuuużo weny na opowiadania,
Mateo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz