19.12.2016

OD Desi Do Kagekao

-Eeeee dobra dobra , wiem że przespałam długi czas ale mam pytanie ... Co tu się odpierdala? - Yyyy Sama nie będe tego komentować... - Kim ty jesteś?
- Yyyy to ja Luna?
- A to warto wiedzieć! Ale nie , nie ty. Ten ćwok.
- Ja... Ja jestem Kagekao! - Kim on kuźwa jest? Mam zrypaną banie w pizdziec i nic nie rozumiem...
- No to super! Dobra więc już wszyscy się znamy... A właściwie Kakao , daj mi pić. Tylko szybko nie mam ochoty długo czekać...
- Co ty sobie wyobrażasz... Nie jestem kakao tylko KAGEKAO!!! - Jedno wielkie zdanie cisneło mi się na myśl ... Ale nie , nie będe go wypowiadać , a może jednak - CO SIĘ DRZESZ!!?? Co ty jesteś moim bratem że się na mnie drzesz? Ja chce spać! Luna weź mi coś zanuć... bo przez tego durnia spać nie mogę.
- Przez twe... Wait , wait co ja odpierdalam? Nie będe ci śpiewać! Nie widzisz co się tu dzieje?! To jakiś absurd! Zostałyśmy P-O-R-W-A-N-E! - Kolejna drze ryja... - Czy ty sądzisz że nie wiedziałam tego? Jak tak sądziłaś to... Dobrze sądziłąś...
- Co za idiotka!!! - COO!? Mnie tak nazywać zaraz mu pokarze... - Ty , ty ... szkoda strzępić ryja , szkoda k***a gadać...


Wiem że krótkie i wiem że późno ale nie miałem czasu na pisanie :*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz